Politica de livrare și retur

Expedierea comenzilor

În funcție de opțiunea de livrare aleasă, ne asigurăm că intrarea în posesia bunurilor de către clienții noștri se realizează în cel mai scurt timp posibil.

Opțiunile și termenele de livrare sunt următoarele:

  • 25-150 lei taxă de livrare pentru comenzile sub 3.500 lei, pe teritoriul țării
  • 0 lei taxă de livrare pentru comenzile de peste 3.501 lei, pe teritoriul țării
  • 0 lei taxă de livrare pentru ridicarea comenzilor de la sediul HARPAI

*Aceste prețuri pot varia în funcție de cantitatea de paie de băut comandate

Termen de livrare

Livrările standard se fac în 24-72 ore de la confirmarea comenzii. Pentru comenzile confirmate până în ora 12:00 a unei zile lucrătoare, livrarea se face în 24-48 ore, iar pentru cele confirmate după ora 12:00, livrarea se face în maximum 72 ore.

Excepție fac situațiile excepționale generate de situații de urgență majoră: stări de urgență, blocaje rutiere care pot interveni în intervalul de livrare, condiții meteo nefavorabile etc.

Ridicarea de la sediul nostru se poate face în aceeași zi, după plasarea comenzii și cu confirmarea telefonică prealabilă.

Politica de retur

Este important să asigurăm mulțumirea clienților noștri. Așadar, dacă un produs achiziționat de pe www.harpai.ro nu îndeplinește standardele și nu mulțumește 100% clientul, produsul poate fi returnat în termen de 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării, conform O.G. 130/2000 și O.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor.

Exercitarea dreptului de retragere / retur

Clientul are dreptul de a denunța unilateral comanda, notificând în scris sau telefonic că renunță la cumpărare, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, dacă produsul comandat prezintă defecte de producție. Renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice (art. 2 lit. b).

Pentru a-și exercita acest drept, clientul trebuie să informeze cu privire la această decizie. Informarea poate fi realizată prin orice declarație scrisă, alături de fotografii exemplificative, și transmisă prin e-mail / fax / poștă / curier ulterior confirmată de către unul din reprezentanții CREATIVE PEOPLE S.R.L

Conform legii, CREATIVE PEOPLE S.R.L va înapoia valoarea comenzii (inclusiv taxele de transport, dacă este cazul) în cel mult 14 de zile calendaristice de la data returnării, prin transfer bancar în contul specificat de client. Termenul se poate prelungi dacă produsul a fost returnat prin curier și nu a ajuns în depozitul HARPAI.

Legea mai prevede și faptul că nu pot fi denunțate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid. Astfel, produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original, fără a reprezenta urme de uzură, atât în cazul produsului cât și ale accesoriilor/consumabilelor ce îl însoțesc, cu etichetele intacte și documentele originale care l-au însoțit (factura fiscală, instrucțiuni etc.).

Returnarea produselor se va face folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut și expedierea, respectiv prin firma de curierat sau predare la sediul firmei. Nu se acceptă returnarea produselor prin poștă. La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care conțin produse în altă stare decât cea în care au fost livrate, cele care nu au fost returnate folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut și expedierea, cele a căror returnare nu a fost notificată în prealabil, precum și cele care conțin produse deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare din partea Clientului.

În ceea ce privește persoanele juridice, li se aplică aceleași drepturi și obligații mai sus menționate, ca în cazul persoanelor fizice.

Excepții de la retur:

Conform OG 34/2014 art 16 alin f) „sunt exceptate de la dreptul de retur furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator”.

Așadar, produsele cu ambalaj desfăcut nu beneficiază de drept de retur.

Modalități de rambursare a sumei aferente returului

Efectuăm rambursarea folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială. Excepție face situația în care clientul și-a exprimat expres acordul pentru o altă modalitate de rambursare.

Leave your comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *